Okei. Siis eilen piti taas paastota. Onnistuin neljään asti olla syömättä, mutta sitten automaattisesti menin leipäkorille ja aloin ahmimaan. Söin yhteensä päivän aikana varmaan 12 hiivaleipää. Sekä 3 omenaa, porkkana, kaalinpala, taikinamössöä, litran mansikoita, herneitä. Oksensin erittäin vähän. En liikkunut yhtään. Vittu tää on aivan perseestä!

Yritän vastustaa ruokaa siten, että olen täysin tietoinen liikkeistäni ja siitä, kun ahmimishimo tulee. Teen kaikki liikkeet erittäin hitaasti ja tiedostan kaiken. Ehkä silloin voin muuttaa totuttua mallia. En enää sorru, vaan olen tehnyt vastarintaa.

Tänään tavoitteen on edelleen paasto. Meinasin jo syödä, mutta tajusin, että nyt on korkea aika onnistua, sillä kouluunkaan ei ole enää kamalasti aikaa! Tavoitteena on paastota koulun alkuun asti (15.08). Laskelmieni mukaan voisin laihtua jopa 15 kiloa. Mutta 12 kiloa riittää minulle. Ja sitten kun koulut ovat alkaneet ja asun uudessa kämpässä, luulen, että väkisinkin laihdun. Kaupungissa pitää liikkua niin paljon. Yleensä kun olen kaupungissa ollut päiviä, onnitun laihduttamaan hyvin. Siellä ei edes tee mieli ruokaa. Uskon kyllä, että ahmimishimo ja bulimia seuraavat minua ympäristöstä riippumatta. Uuden ympäristön alkuhuumassa se voi unohtua hetkeksi, mutta luultavasti se palaa kun olen tarpeeksi tympääntynyt uuteen ympäristöön.